EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Seçmeli Derslerin Not ve Yazılıları İle İlgili Önemli Uyarı

Seçmeli Derslerin Not ve Yazılıları İle İlgili Önemli Uyarı
4 +4+4 eğitim sisteminin uygulanmaya başlamasıyla seçmeli dersler de değişti. 2012-
2013 eğitim-öğretim yılında sadece 9. sınıflarla ilgili seçmeli dersler yayınlamıştı. Yeni sisteme göre 10. 11. ve 12. sınıflarda okutulacak seçmeli derslerin listesi 28 Mart 2013'te yayımlandı.
Yeni sisteme göre seçmeli dersler belirlenirken seçmeli derslerin
yazılı ve not sistemi değişti. En önemli değişiklik seçmeli derslerin notlarının
ayrı verilecek olmasıydı. Bununla okul soru ilgili madde şöyleydi:

"Dil ve Anlatım, Seçmeli Dil ve Anlatım; Tarih, Seçmeli Tarih ve Matematik, Seçmeli Matematik gibi derslerin değerlendirmeleri Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliğinin hükümlerine göre ayrı ayrı yapılır. Bu dersler, farklı öğretmenler tarafından okutulabileceği gibi aynıöğretmen tarafından da okutulabilir."

Seçmeli dersler ilgili yeni not sisteminin yayınlanmasından sonra bazı idareciler yanlış bir uygulama yaparak 11. ve 12. sınıflarda da seçmeli derslerin yazılılarını ayrı ayrı yaptırıyorlar. Dolayısıyla da yukarıdakimaddeden
yola çıkarak notların da ayrı verileceğini söylemişlerdir. Ancak okulsoruhaftalık ders çizelgeleri açıklama bölümünde en son maddede seçmeli derslerle ilgili yeni not ve
yazılı sisteminin 11. ve 12. sınıflarda uygulanamayacağı açıkça belirtilmiştir. İşte ilgili madde:

2013–2014 eğitim ve öğretim yılında, 11 ve 12. sınıflarda okumakta olan öğrencilere 20.07.2010 tarih ve 76 sayılı Kurul Kararı ile kabul edilen haftalık ders çizelgeleri uygulanacaktır. Ancak bu öğrencilerden sınıf tekrarına kalanlar, tekrarını yaptıkları sınıflarda uygulanan haftalık ders çizelgelerine tabi olacaktır.

Kaynak:mebpersonel
Seçmeli Derslerin Not ve Yazılıları İle İlgili Önemli Uyarı Reviewed by halis demirci on 13.11.13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.