EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Eğitim Süresi Değişmeyecek, Matematik Ders Saati Artacak

Eğitim Süresi Değişmeyecek, Matematik Ders Saati Artacak


İlk ve ortaokullarda haftalık ders saatleri yeniden düzenleniyor. Yeni çalışmaya göre, Türkçe dersi azalıyor, Matematik dersi artıyor.

Buna göre Matematik dersleri ilk ve ortaokullarda haftada 4 saatten 5 saate çıkarılacak, Türkçe derslerinde ise ilk 8 yıldaki ders saati azaltılacak.

İlkokulda Haftalık Ders Saati 30 Saat Olacak İlk 4 sınıfta bu yıl olduğu gibi haftalık 30 saat ders görülecek. Ancak bu sayı, 5 ve 6'ıncı sınıflarda 36'ya, 7 ve 8'inci sınıflarda ise 37'ye çıkarılacak.

Fen dersi 3'üncü, yabancı dil dersi ise 2'nci sınıftan itibaren başlayacak. Ortaokullarda , "Yaşayan Diller ve Lehçeler'' ile, Kürtçe seçmeli ders olarak alınabilecek .

Eğitim Öğretim Yılı 2 Dönem ve 180 İş Günü Öte yandan, bazı gazetelerde yer alan; ''Eğitim süresinin uzayacağı ve 3 dönem olacağı'' haberleri doğrulanmadı.

Eğitim öğretim yılı yine 2 dönem ve toplam 180 iş günü olacak. Taslağın Talim ve Terbiye Kurulu'nca onaylanması halinde değişiklikler yeni döneme yetişecek.

Kaynak: TRT HABER

Eğitim Süresi Değişmeyecek, Matematik Ders Saati Artacak Reviewed by halis demirci on 21.6.13 Rating: 5
All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.