EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Matematikçilerin kamyon arkası yazıları

Matematikçilerin kamyon arkası yazıları

-Pi`yi 3 alacaksan güzelim, ben seni böyle de severim.

-Küsüratım bile olamazsın.

-Gülü soluncaya, seni lim x -0+ 1/x`e kadar seveceğim.

-Hatalıysam hesap et: 2x-2y=21 / x+y=5 / x=? y=?

-3 bilinmeyenli denklem çözerim, geçme beni çok pis ezerim.


-En son sollayanı çarpanlarına ayırdım.

-Sağlama bizim işimiz, sen soldan geç.

-O şimdi iki bilinmeyenli denklem.

-Hızlıysam , limitini bul !

-Aritmetiğin ustasıyım, geometrinin hastasıyım.

-Pisagor sağolsun.

-Birden gelip, sonsuza giderim.

-Özel dersin saati 60 milyon.

-Bir bilinmeyenli denkleme kadar yolum var.


Matematikçilerin kamyon arkası yazıları Reviewed by halis demirci on 11.6.13 Rating: 5

1 yorum:

  1. Adsız17.5.22

    Allah'ım böyle mizah görmedim muhteşem harikulade bir şey olmuş inanılmaz

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.