EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Avcı'dan okul öncesi öğretmenlere müjde


Avcı'dan okul öncesi öğretmenlere müjde

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, okul öncesi eğitimde görev alan öğretmenlerin, yardımcı eleman ve çalışma süreleri konusunda çalışma yaptıklarını söyledi



Milli
Eğitim Bakanı Nabi Avcı,
okul öncesi
eğitimde
görev
alan
öğretmenlerin,
yardımcıeleman ve çalışma süreleri
konusundaki
sorunları ve
beklentilerine ilişkin, Bakan Çelik ile görüşüp yardım
istediğini söyledi. Bakan Avcı, "Kendisi de söz verdi. 'Toplum Yararına Çalışma Projesi' kapsamında
yenialınacak
olan
görevlilerin belki de tamamını bu konuda,
alanda
değerlendirmek üzere
Milli
Eğitim Bakanlığımıza
tahsis edeceği sözünü verdi" dedi.
Milli
Eğitim Bakanı Nabi Avcı,
Okul Öncesi
Eğitimin
Güçlendirilmesi
Projesi Kapanış Töreni'ne
katıldı.
TöreneAvcı'nın yanı sıra AB
Türkiye Delegasyonu Başkan
Yardımcısı Bela Szombati, UNICEF
Türkiye
Temsilcisi Dr.
Ayman Abulaban,
İstanbul İl
Milli
Eğitim Müdürü Muammer
Yıldız ve diğer yetkililer
katıldı.
Törende bir
konuşma yapan
Milli
Eğitim Bakanı Nabi Avcı, kapanış
törenini bir
son olarak nitelendirmenin yanlış olacağını belirterek, "Bugünkü
etkinliği
okul öncesi
eğitimin
güçlendirilmesi
konusundaki
yeni çalışmalara ışık tutması için edindikleri tecrübeleri
paylaşma
imkanı olarak görüyoruz. Bu süreçte AB ve UNICEF'in
uluslararası tecrübelerini
inceledik.
Türkiye şartlarına en
uygun hale getirmeye çalıştık ve ortaya
başarılı
sonuçlarçıkardık" dedi.


Gerek ulusal, gerek
uluslararası paydaşlarla, karşılıklı olarak birçok
kazanım edindiklerini sözlerine ekleyen Avcı, "Bugün AB ülkelerinde
okul öncesi
eğitimdeki
okullulaşma
oranı
yüzde 93'e yakın. Bizde ise bu
oran
son 3
yılda
yüzde 38'den
yüzde 64'e yükseldi.
Hedefimiz
erken
eğitim çağındaki bütün
çocuklarımızın nitelikli
erken
eğitim
imkanlarındanyararlanmasını
sağlamak. Nitelikli
erken
eğitime erişmek yalnızca o çocuğun
hayatındaköklü değişiklikler oluşturmuyor.
Eğitimine
erken
çocukluk çağında
başlayan bir nesil, zihinsel ve
sosyal becerileri
gelişmiş
sosyal bir ülke nüfusuna
dönüşüyor" şeklinde
konuştu.


Avcı,
okul öncesi
eğitimde
görev
alan
öğretmenlerin
özellikle
yardımcı eleman
konusundaki ve çalışma süreleri
konusundaki
sorunlarını ve
beklentilerini bildiğini ifade ederek "Bu konuda Çalışma ve
Sosyal
Güvenlik Bakanımız Faruk Çelik'e de
ayrıcateşekkür ediyorum. Çünkü
son yaptığımız görüşmede bu
sorundan söz ettim ve ondan
özellikle
okul öncesi
eğitimde
görev
alan
öğretmenlerimizin
yardımcı eleman desteği
konusunda yardım
istedim. Kendisi de söz verdi. 'Toplum Yararına Çalışma Projesi' kapsamında
yeni alınacak
olan
görevlilerin belki de tamamını ama çok büyük bir
bölümünüinşallah bu konuda,
alanda
değerlendirmek üzere
Milli
Eğitim Bakanlığımıza
tahsis edeceği sözünü verdi. Kendisine
peşinen teşekkür ediyorum" dedi.



Konuşmaların ardından
Okul Öncesi
Eğitimin
Güçlendirilmesi Projesi'ne
katılan
çocuklar
salona girdi.
Sahneye çıkan
çocuklarla tek tek
ilgilenen
Milli
Eğitim Balanı Nabi Avcı,
çocuklara
hediyeler verdi.Küçük bir
kız çocuğuna
hediye verirken elini öpen Avcı,
doktor
kıyafetiyle
salonda bulunan bir çocuğun ise
oyuncak bir streteskop ile göğsünü dinlemesine izin verdi. Daha
sonra çocuğa "Nasıl
iyi mi?
Sağlıklı mı" diye soran Avcı, olumlu
cevap alınca "O
zaman sana bir
hediye daha verelim" diyerek
salondakileri
güldürdü.
Avcı'dan okul öncesi öğretmenlere müjde Reviewed by halis demirci on 4.10.13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.