EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Üstün yetenekli çocuklara bu eğitim uygulanacak

Üstün yetenekli çocuklara bu eğitim uygulanacak
Üstün yetenekli çocuklara Osmanlı modeli eğitim



Milli
Eğitim Bakanlığı, Türkiye'de 562 bin 500
üstün
yetenekli
çocuk olduğunu belirledi. Bakanlık bu
çocuklara, Bilim ve
Sanat Merkezleri'nde
verilen
eğitiminyanısıra;
çocuklara
lise
düzeyinde yatılı
okullar açma kararı aldı.


OKULLAR ENDERUN
MEKTEPLERİ
SİSTEMİNE BENZETİLDİ

Üstün
yetenekli ve zeki
çocukların
özelolarak yetiştirilmesi
bakımından
geçmiştekiEnderun
Mektepleri
sistemine benzetilen
okullarda,
çocuklar
yetenekleri
ölçüsünde
eğitim görüp yatılı kalabilecek. Bakanlık,
özel
yetenekli çocuğu, 'zeka, yaratıcılık,
sanat,
liderlik
kapasitesi, motivasyon veya
özel
akademik
alanlarda
yaşıtlarına göre
yüksek
düzeyde
performans gösteren birey' olarak tanımladı.
Üstün yetenekli çocuklara bu eğitim uygulanacak Reviewed by halis demirci on 16.10.13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.