EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Aynı yıl iki farklı düzeyden KPSS’ye girilir mi?

Aynı yıl iki farklı düzeyden KPSS’ye girilir mi?

2014 yılında yapılacak kpss’ye temmuz ayında lisans adayları, eylül ayında ise ön lisans ve ortaöğretim adayları girecek. Temmuz ayında lisans olarak sınava giren bir adayın, aynı zamanda eylül ayında ön lisans ve ortaöğretim olarak girip giremeyeceği konusunda önce Ösym kılavuzunda yazan bilgiyi aktaralım.





2012 Kpss Kılavuzundan


2012-KPSS Lisans’a son başvuru tarihi
olan 18 Nisan 2012 tarihi itibarıyla lisans diploması almaya hak kazanmış adaylar ön lisans veya ortaöğretim düzeyinde yapılacak sınava başvuramazlar. Bir adayın hem 2012-KPSS Lisansa hem de 2012-KPSS Ortaöğretim/Ön lisansa katılması mümkün değildir. 2012- KPSS Lisans’a başvurmuş adayların 2012- KPSS Ortaöğretim/Ön lisansa da başvuru yapmaları mümkün olmayacak, bu adayların 2012-KPSS Ortaöğretim/Ön lisansa başvuru yapmaları sistem tarafından engellenecektir. Buna göre,
özellikle hâlen bir lisans programında okumakta
olan ve 18 Nisan 2012 tarihinden sonra mezun olacak adayların 2012- KPSS’ye hangi düzeyde gireceklerine karar
verirken bu hususa dikkat etmeleri gerekmektedir.


Burada tarihlere takılmamak gerekiyor. 2012’de 18 Nisan yazılmış ama bu
yıl
farklı bir tarih olacaktır. Önemli
olan sistemin işleyişidir.


Sonuç olarak 2014 Kpss’ye lisans olarak başvurduysanız o
yıl eylülde ön lisans veya ortaöğretim kpss’ye de giremezsiniz. Ön lisans mezunu olarak başvurduysanız aynı zamanda ortaöğretim kpss’ye de giremezsiniz. 2014’te sadece bir eğitim düzeyinden sınava katılabilirsiniz.

Memuruz
Aynı yıl iki farklı düzeyden KPSS’ye girilir mi? Reviewed by halis demirci on 23.9.13 Rating: 5
All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.