EN SON EKLENENLER

recent
Ad Inside Post

Sözlü ortalamasında yine dikkat çekici yükseliş

Sözlü ortalamasında yine dikkat çekici yükseliş

Okul müdürü atamalarında, sözlü sınav uygulamasından dolayı yine hoşnutsuzluklar yaşanıyor.

Muğla'da
yaşanan olayda, diğer illerde olduğu gibi Eğitim Bir Sen üyelerinin sözlü sınav ortalamalarında dikkat çekici bir artış gözleniyor.
Muğla Türk Eğitim Şubesi yaptığı açıklamada, 2-4 Eylül. 2013 tarihlerinde yazılı sınav kazanmış müdür adaylarının mülakata tabi tutulduğunu, sonuçların ise 05 Eylül 2013 tarihinde açıklandığını belirtti.Şube Başkanı Mürsel Özata açıklamasında "Sonuçlara göre sadece Eğitim Bir Sendikasına mensup adayların lehine bariz bir şekilde pozitif ayrımcılık yapıldığı görülmektedir. Şöyle ki; Eğitim Sen üyelerinin yazılı ortalaması 76, sözlü ortalaması 66'dır. Türk Eğitim-Sen üyelerinin yazılı ortalaması 78, sözlü ortalaması 70'dir. 

Eğitim Bir-Sen'e mensup adayların yazılı ortalamaları 77, sözlü ortalaması 87'dir. Yine sözlü puanı olarak 89-100 arasında alan ilk 33 adayın 31'inin Eğitim Bir Sen üyesinin olması artık tesadüf ile açıklanamayacak kadar net bir durumu ortaya koymaktadır." dedi.
Sözlü ortalamasında yine dikkat çekici yükseliş Reviewed by halis demirci on 20.9.13 Rating: 5
All Rights Reserved by sevimli matematik © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.